Máte dotaz, chcete se objednat? zavolejte nám ... +420 731 800 872

Dětská rehabilitace a specializované kurzy

Rehabilitační péče

Rehabilitace je stále více vyhledávaná a potřebná k obnovení zdraví a zachování funkčního pohybového aparátu. Také přibývá lidí, kteří si uvědomují, že prevence je lepší než terapie, přijímají odpovědnost za své zdraví a pečují o sebe.

Ceny služeb

30 min – 250 Kč pro manuální terapii | 1 min – 3 Kč pro fyzikální terapii (magnetoterapie, ultrazvuk, elektroléčba)

Metody rehabilitační péče

Vojtova metoda a bazální posturální programy

Princip reflexní lokomoce se využívá hlavně u malých dětí od narození po dosažení samostatné chůze.

Tato metoda je vhodná u dětí, u kterých se opožďuje psychomotorický vývoj, mají různé asymetrie páteře nebo kloubů, neurologická onemocnění.

Více o Vojtově metodě

Léčba metodou paní Mojžíšové

• Léčba inkontinence (spolupráce s dr. Voráčkem)
  • Léčba ženské sterility a infertility (možnost na poukaz zdravotní pojišťovny, doporučení gynekologa)
  • Léčba kostrčových syndromů, bolestí v pánvi, bolestivé menstruace

Touto metodou léčím od roku 2001, za tu dobu přišlo na svět několik desítek dětí. 30% žen otěhotní během léčby, dalších 90% do 2 let. Tato metoda harmonizuje tělo, je vhodná i před IVF, kdy není možné přirozené otěhotnění. Pro větší procento úspěšnosti kombinuji tuto metodu s reflexní terapií a viscerální manipulací.

Bazální posturální programy

U větších dětí a dospělých pacientů více využívám metodu bazálních posturálních programů, kterou vytvořila pí. Jarmila Čápová z Jimramova. Používá se hlavně u neurologických diagnóz, u vozíčkářů.

Více o bazálních posturálních programech

Viscerální manipulace

Jemná technika v oblasti břicha, pánve, hrudníku. Odstraňuje restrikce a srůsty v oblasti fascií mezi orgány. Tím dojde ke zlepšení funkce orgánu, celkovému zlepšení zdravotního stavu, odstranění bolestí až k páteři. Je vhodná i u malých dětí, které bolí bříško a není známá příčina. Dále ji používám při odstranění srůstu po operacích (nejdříve 3 měsíce po operaci), u viscerovertebrálních potížích, atd. Tato metoda není hrazena zdravotní pojišťovnou.

Kraniosakrální mobilizace

Jemná technika v oblasti krční páteře a hlavy. Uvolňuje tok mozkomíšního moku v lebce a páteřním kanálu. Vhodné u migrén, hučení v uších, při závratích, potížích s viděním, atd.

Léčba skolióz

LTV na NFP – škola dle Schrothové, dr. Švejcara, dr. Koláře, Klappovo lezení, terapie hlubokého stabilizační systému páteře, využití jógy v dechové gymnastice a protažení páteře, cvičení na balónu.

Mobilizace páteře a periferních kloubů

Techniky dle pí. Mojžíšové, Heleny Hermachové, dr. Lewita, míčková technika pí. Jebavé, techniky p. Flandera.

Reflexní terapie

• Reflexní masáž
  • Reflexní zónová terapie na plosce nohy (škola pí. Hanne Marquardt)
  • Synergetická reflexní terapie